måndag 5 juli 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 26

 Än en gång är jag sen med måndagens inlägg men jag har hft en hel del annat att stå i under dagen och då får tyvärr bloggen bli lite lidande. Jag får helt enkelt försöka ta igen det här under resten  av veckan.

Jag han inte läsa speciellt många böcker under vecka 26 antalsmässigt, men antalet sidor va helt OK i och med att boken jag läste var en riktig tegelsten. Och när nu läslusten satte igång ordentligt så var det lika bra att läsa och strunta i annat. Det betydde också att jag inte skrev många recensioner heller, men det får jag också försöka att ta igen under vecka 27.


Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 26 var


Jag läste ut 1 bok

Porten av Astrid Ahlberg (655 sid)

---------

Jag publicerade 1 recension

Olyckan av C.L. Taylor

----------

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

----------------

Jag köpte 7 böcker

Klockmakarens dotter av Kate Morton

The Drop av Dennis Lehane

Den blå poetens kärlek av Lone Theils

Ett litet steg på vägen av Jenny Fagerlund

En avlägsen kust av Jenny Colgan

Det sista livet av Mohlin & Nyström

Flytten till Cornwall av Liz Fenwick




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar