söndag 4 juli 2021

Läsplanering vecka 27

 Vecka 27 blir lite likadan  som mina veckor under våren har varit. På måndag är det provtagning direkt på morgonen, och på torsdag har jag telefonmöte med en av mina läkare. I början på veckan ska jag också till banken för att sköta ärenden för mammas dödsbo. Utöver det så hade vi faktiskt tänkt oss att besöka ett par secondhandbutiker men det får vi se hur det blir med det. Jag kommer alltså att ha fullt upp med annat också utöver läsning och recensioner. Men självklart ska jag se till att hinna både läsa mycket och förhoppningsvis skriva många recensioner


Det jag tänkt läsa under kommande vecka är

Minnesskrinet av Oskar Källner & Karl Johnsson






När vi faller av Gabriella Ullberg Westin






Spegelbilden av Joseph A. Davis






Midsommarblot av Ewa Klingberg






Vad ska du läsa under vecka 27?









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar