torsdag 7 mars 2024

Hett i hyllan vecka 10 #447

 

Helt overkligt att jag numera verkligen sover hela nätterna och vaknar och är pigg för en gångs skull. Idag är det spa-dag men först är det dags för Monikas Hett i hyllan, där vi bloggare visar upp våra hyllvärmare.

Den jag plockat fram är tredje delen i en serie som jag verkligen vill följa

Lycksökaren  (titeln är länkad till förlagets sida fdär det finns mer info om boken)av Jan-Erik Fjell










Ett spontanutskick från förlagt. Jag har läst några av de första delarna i serien och gillat dem så jag förmodar faktiskt att jag kommer att gilla den här också. Men nu gäller det bara att få tid över till att läsa den också.




3 kommentarer:

  1. Den här serien har jag bara läst första delen i och den andra står och väntar i hyllan.

    SvaraRadera
  2. Den här serien känner jag inte till, men den är kanske bra.

    SvaraRadera
  3. Den serien har jag de första böckerna i på norska.

    SvaraRadera