torsdag 28 mars 2024

Hett i hyllan vecka 13 #450

 


På torsdagarna visar vi bloggare upp våra hyllvärmare i Hett i hyllan, som anordnas av Bokföring enligt Monika.

Eftersom mina bokhögar inte minskat speciellt mycket den senaste tiden så fortsätter jag rakt av att plocka från de närmaste högarna.

Den här veckans hyllvärmare är alltså 


Vem är Maud Dixon? (titeln är länkad till Bokus där det finns mer info om boken) av Alexandra Andrews









Den här boken dök upp som ett spontanutskick från förlaget år 2021 och i o m att jag inte själv beställt den eller blivit tillfrågad så degraderats den till prio 2 och ligger alltså på vänt. Jag måste nog medge att jag inte ens kom ihåg att jag hade den. Men någon gång lär den ju bli läst...

2 kommentarer:

  1. Ja de där spontanutskicken degraderar jag också ofta. Och så hamnar de i Hett i hyllan

    SvaraRadera
  2. Spontanutskick är kul att få, men det är inte alltid böckerna lockar.

    SvaraRadera