tisdag 5 mars 2024

Tisdagstrion vecka 10: Kvist eller gren i författarens efternamn

 

Det här börjar ju bli en vana, dvs att sova en hel natt utan att vakna stup i kvarten.Och det är ju bra, skönt att för en gångs skull vakna utvilad. Nu när jag kommit upp är det i alla fall dags att delta i Tisdagstrion, som anordnas av Ugglan och boken. Temat den här veckan är

KVIST ELLER GREN I FÖRFATTARENS EFTERNAMN

Mina förslag (titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken)

Tjockdrottningen av Moa Herngren
Tjugo år till dig av Anna Lönnqvist












Hjärtat fullt utav dig av Aliya Dahlgren

8 kommentarer:

  1. Tre böcker som jag inte har läst.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen på tre böcker som jag inte läst.

    SvaraRadera
  3. känner igen första och tredje titeln

    SvaraRadera
  4. Moa Herngren tänkte jag inte på.

    SvaraRadera
  5. Har inte läst någon av dina men andra av Hörngren och Lönnqvist.

    SvaraRadera
  6. Det var tre olästa författare för mig. Tack för tipsen!

    SvaraRadera
  7. Tjockdrottningen vill jag läsa- tack för tips /bokologen

    SvaraRadera