torsdag 21 mars 2024

Hett i hyllan vecka 12 #449

 


Torsdagarna på bloggen börjar med Monikas Hett i hyllan, anordnat av Bokföring enligt Monika, där vi bloggare visar upp våra hyllvärmare.

Min hyllvärmare är


Dödens vingslag (titeln är länkad till Bokus sida där det finns mer info om boken.I vanliga fall länkar jag till förlaget men de håller på att uppdatera sin sida just nu och det går inte att komma in dit) av Anne-Marie Scjetlein

Den här fick jag som spontanutskickn 2021 av förlaget, troligtvis dör att jag recenserat ett av delarna i serien tidigare och vrit positiv till den. I o m att det var ett spontsnutskick då har den blivit oläst, än då länge i alla fall.








3 kommentarer:

  1. Jag tror det är den här serien som jag har första delen i, oläst.

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag också fick den här. Och är osäker på om jag för länge sedan läst något av henne, det skulle i så fall vara innan bloggen.

    SvaraRadera
  3. Jag känner förstås inte alls till den här serien men mord med spår bakåt i historien är fantasieggande.

    SvaraRadera