torsdag 14 mars 2024

Hett i hyllan vecka 11: #448

 

På torsdagarna är visar vi bloggare upp våra hyllvärmare i Monikas Hett i hyllan och det gör vi idag också

Min hyllvärmare

Rokka: Mörkret under ytan (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken) av Gabriella Ullberg Westin











Den här boken kom som ett spontanutskick från förlaget 2022 (troligtvis för att jag recenserat de flesta av de tidigar böckerna i serien). Trots att det är åttonde boken i en av mina absoluta favoritserier så har det inte blivit av att läsa den ännu. Men den som väntar på något gott...

3 kommentarer:

  1. Jag har bara läst första delen i den serien och det gjorde jag för bara någon månad sedan.

    SvaraRadera
  2. Har inte läst denna men läser sällan spänning.

    SvaraRadera
  3. Och jag har inte läst någon. Så många deckarserier det finns!

    SvaraRadera