måndag 4 mars 2024

Sammanfattning januari/februari 2024

 


Jag gjorde ju ingen sammanfattrning för januari 2024, trots att det var tänkt att jag skulle börja göra det då. Istället tar jag då Januari och februari i samma här och nu

JANUARI 2024

Lästa böcker
Antal ex: 2
Antal sidor: 580
Antal inbundet: 1
Antal kartonnage: 0
Antal danskt band: 0
Antal häftad: 0
Antal pocket: 1
Antal rec .ex: 0
Lästa hyllvärmare: 0
Köpt: 0
Fått: 0

Recensioner: 4 st (Titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken)

Jättebjörnen Leonard av Michael Wiander
Det osynliga barnet av Sören OLsson, Leif Eriksson, Martin Svensson
Isen av Matti Edén
Skymning av Walter Falk


Det blev inte mycket läst, nej. Å andra sidan har jag också avsagt mig de flesta rec.ex som erbjudits mig för jag tycker inte det är OK att ta emot rec.ex när man absolut inte vet när de kan bli lästa, men värre skulle det bli

FEBRUARI

Lästa böcker
Antal ex: 0
Antal sidor: 0
Antal inbundet: 0
Antal kartonnage: 0
Antal danskt band: 0
Antal häftad: 0
Antal pocket: 0
Antal rec .ex: 0
Lästa hyllvärmare: 0
Köpt: 0
Fått: 0

Recensioner: 1 st

Gryning av Walter Falk

Det blev alltså ännu en oproduktiv månad. Det jobbiga är ju att jag börjat sova längr sammanhängande perioder på nätterna och ligger alltså inte och läser i brist på annat tidsfördriv.Under mars är det nog dags att försöka få igång recenserandet ordentligt så jag får bort en del surdegar som ligger på vänt.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar