onsdag 28 januari 2015

Bokbeställning

Jag har ju lovat mig själv att försöka hålla igen på inköp av böcker, men när man vinner ett presentkort på Adlibris i en utlottning (tack C.R.M. Nilsson!) så är det OK att handla några böcker. Och om det sen slinker med några extra så är det förlåtet. Jag hade ju tänkt mig att köpa tredje delen, Hemlös, i Carrigers serie om Alexia Tarabotti och Vanmakt av Thomas Eriksson, men upptäckte nu att Hemlös ännu inte finns i pocketformat så den får jag vänta med - jag har del 1 och 2 i pocketformat så då vill jag ha del 3 i samma format. Men jag kan åtminstone köpa Vanmakt i alla fall och så får jag fylla på med några andra böcker jag vill ha (och jag har en diger önskelista).


Så idag ska jag till att börja med kika in på Adlibris och försöka komma underfund med vilka böcker jag vill ha och sen kanske t o m  göra beställningen.


3 kommentarer:

  1. Jag tycker mycket om Tarabotti serien och väntar fortfarande på fjärde boken. Det tar sån tid!

    SvaraRadera
  2. Vad trist att den inte hade kommit i pocket! Men då får det väl bli något annat trevligt :)

    SvaraRadera