torsdag 29 januari 2015

Nitro, min bokälskande katt

Min bladvändare, bengalen Nitro, har ända från början varit fascinerad av böcker


Men nu börjar det gå för långt och han är lite väl fascinerad av dem. Inte nog med att han vänder blad så jag tappar bort mig men han har också börjat rensa tänderna och vässa klorna på böckerna. Det är fler och fler böcker som ser ut så här i hörnen. Förhoppningsvis så kommer han snart inte ha tid att hålla på med mina böcker för han ska få en "illebror" under våren.





2 kommentarer:

  1. Sånt ett busfrö. Min katt tuggade på pärmarna när hon var kattunge men har som tur är slutat upp med det nu. Roligt med tillökning på kattfronten, hoppas han inte är lika hård på böcker bara :)

    SvaraRadera
  2. Jag har också en Nitro här hemma, fast en foxterrier :) Som tur är låter han bli mina böcker..än i alla fall :)

    SvaraRadera