fredag 10 juli 2020

Helgläsning vecka 28

Jag lär inte hinna läsa speciellt mycket den här helgen och tyvärr blir det nog också rätt så tunnsått med recensioner. På lördagen ska vi iväg till Nynäshamn för att fortsätta tömma lägenheten och det lär ta hela dagen och när vi kommer hem igen så lär jag vara så slut att det enda jag orkar är att äta middag och sen lägga mig i soffan för att slötitta på TV. Jag tvivlar på att jag kommer att vara pigg och utvilad på söndag så den dagen går nog i snigelfart och jag misstänker starkt att jag kommer att vara så slut att det inte finns en chans att jag kan koncentrera mig på läsningen eller orka blogga. Men det får bli som det blir, lägenhetstömningen går i första hand. Jag vet alltså i förväg att jag inte lär läsa speciellt mycket men jag går ändå efter veckoplaneringen och lägger in planerad läsning från den, sen får det bära eller brista.

Det som alltså finns på läsplaneringen för helgen är


Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg
Läser just nu











Blodsband av Edvard Fenvik












Ilkas arv av Sara Blædel









Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar