fredag 31 juli 2020

Helgläsning vecka 31

Den här helgen har jag bestämt ska mest handla om böcker och läsning. Så jag har längtat efter att ha ett par dagar då jag kan helhjärtat sjunka in i böckernas värld och bara njuta av att läsa. Och nu är den dagen/helgen här! På måndag börjar karusellen igen men den här helgen kan jag ägna mig helhjärtat åt läsningen. Kanske att jag också hinner göra något åt den rådande recensionssituationen, dvs publicera lite recensioner så att högen med lästa men orecenserade böcker på skrivbordet börjar minska.Den här helgen lär jag i alla fall inte ligga helt utmattad i soffan utan som det känns nu så kommer jag nog få lite gjort innan måndagen är här.


Det jag tänkt läsa under den här helgen är

Släktstorm av Birgitta Illyés
Det går sakta just nu och läsningen är segt men inte pga boken utan för att det varit så mycket annat.










Goda grannar av Mattias Edvardsson











Ilkas arv av Sara Blædel











Vi får väl se hur mycket jag hinner läsa men jag kommer i alla fall lägga ner rejält med tid på läsningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar