måndag 27 juli 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 30

Nu ligger jag efter med till och med mina standardinlägg här på bloggen, alltså kommer sammanfattningen/utvärderingen av vecka 30 först nu på kvällen.
Vecka 30 blev ännu en katastrofvecka. Jag hade tänkt hinna med lite mer än vad jag gjorde eftersom jag ändå hade försökt minska på alla måsten genom att boka om en del tider för läkarbesök oc provtagningar.  Tyvärr var det inte tillräckligt, att göra-listan fylldes på av andra måsten, telefonen ringde oavbrutet och mail, som måste besvaras, bara rasslade in. Det var bara att ge upp och lägga böckerna åt sidan. Det enda positiva bokmässigt under den veckan var att jag inte köpte några böcker.



Det jag hann med under vecka 30 var

Jag läste ut 1 bok

Blodsband av Edvard Fenvik

Jag publicerade 1 recension

Brevet till Helga av Bergsveinn Birgisson

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Morden i London av Mick Finlay

Jag köpte 0 böcker




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar