måndag 13 juli 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 28

Vecka 28 var minst sagt kaosartad. Veckan började med att jag satt i telefon  och svarade på mail de första dagarna. Därefter vidtog planeringen för allt vi måste göra och sen var det bara att sätta igång, på förmiddagarna "jobbade" jag mig sakta genom listan och på eftermiddagen säckade jag ihop på soffan för en stunds vila, så det blev inte riktigt tid och ork för läsning eller recensioner. På lördagen var vi till Nynäs för att påbörja tömningen av lägenheten och det visade sig vara bli mer än vi hade tänkt oss, så hela lördagen gick åt till det. På söndagen var det sen dags för planering inför kommande vecka, som inte heller ser så rolig ut. Jag hann alltså inte med nästan något av det jag planerat läs- och bokmässigt under veckan. Det enda positiva var väl att jag inte köpte några böcker...

Det jag hann med var

Jag läste ut 1 bok

Ur askan av Lina Areklew

Jag publicerade 0 recensioner

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Släktstorm av Birgitta Illyés

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar