söndag 5 juli 2020

Läsplanering vecka 28

Vecka 28 kommer att bli en tung och jobbig vecka och antingen orkar jag inte läsa något eller så läser jag mycket för att komma bort från verkligheten ett tag. På måndag ska vi iväg först till polisen och sen ska vi besöka mammas lägenhet för första gången sen hon gick bort och hämta det Vita arkivet jag vet att hon fyllt i så vi får reda på hur hon vill att allt ska hanteras. På tisdag är det dags för begravningsbyrå och jurist för att ordna med både begravning och förvaltning av dödsboet. Onsdag räknar jag med att ligga totaldäckad i soffan och inte orka nånting, men kanske att jag kan komma igång lite på torsdagen, men det återstår att se. Jag vågar ändå inte planera alltför mycket inför veckan, det känns bättre att bara planera för ett par böcker och sen lägga till lite om ja hinner med mer än att planerna kraschar direkt i början på veckan
Det jag tänkt läsa är



Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg
Har jag precis börjat läsa









Blodsband av Edvard Fenvik











Ilkas arv av Sara Blædel











Hinner jag med de här och behöver mer att läsa så plockar jag något lämpligt från läsahögarna.

Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar