söndag 19 juli 2020

Läsplanering vecka 30

Vi har bestämt att vi sk försöka ha en så "ledig" vecka som möjligt. Jag kommer att boka om provtagningar, röntgen och läkarbesök så att vi slipper det i alla fall, orken finns inte att åka runt på sånt också. Det "enda" vi har kvar då är sista hämtningen av saker på tisdag, hämtning av post den 23 och så ett antal telefonsamtal och mail som nog inte tar så mycket tid eller ork. Det borde alltså bli lite mer tid över för läsning (vilket jag längtat efter - lite verklighetsflykt just nu är precis det som behövs). Jag fläskar på ordentligt i planeringen ändå är det nog osäkert hur mycket jag hinner läsa, men bara jag hinner läsa ens någon/några av de här är jag nöjd, det är ändå bättre än det varit under den gångna veckan.

Det jag nu lagt i planeringen för kommande vecka är



Blodsband av Edvard Fenvik
Kommer jag att börja på ikväll.











Ilkas arv av Sara Blædel













Släktstorm av Birgitta Illyés













Goda grannar av Mattias Edvardsson










Vad ska du läsa under vecka 30?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar