onsdag 1 juli 2020

Leverans nr 2 idag

Jag har ju både i år och tidigare år skrivit om det här med brevutbärningen här ute, eller rättare sagt den uteblivna brevutbärningen här på vischan. I år har sommaren börjat precis som alla år, med öppnade paket, paket som försvunnit och post som tar orimligt lång tid att komma fram. Nu visste jag att det var två bokpaket på väg till mig och jag har hållit tummar och tår för att de kommer fram som de ska. Det är ju så pinsamt att alltid behöva förklara för dem som ska skicka något till en att har jag inte visat på bloggen eller Insta att jag fått paketet så har det försvunnit. Hittills har vi haft ett antal dagar då vi borde fått post, men ingenting har hamnat i vår brevlåda så jag blev mäkta förvånad när de här två paketena fanns i brevlådan idag


Blodsband av Edvard Fenvik (Lind & Co)
Kvinnorna på Flanagans av Åsa Hellberg (Forum bokförlag)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar