torsdag 7 mars 2024

Helgfrågan vecka 10

 

Har haft en otroligt härlig dag först för att jag sov ordentligt förra natten, sen har jag haft toppenpersonal hela dagen, det var spa-dag idag och nu är det alltså bara kvällen som återstår. Och den ser ut att bli lika bra som dagen. Men innan det är dags att ta på sig pyjamasen så måste jag ju svara på Mias Helgfråga, som den här veckan lyder

Har du några favorittillbehör när du läser, som bokmärken, doftljus eller läsningste?

Te och mugg såklart när jag läser i köket och ett gott te






och mitt fenomenala bokstöd (som är lätt att ta md sig överallt eftersom den är av plast och väger ingenting och kan lätt vikas ihop.



och självklart ett passande bokmärke (som jag förresten också samlar på) i varje bok





5 kommentarer:

  1. har inte något bokstöd men väl ett läsbord som är lite bökigt men bra. inget precis en drar med sig.

    SvaraRadera
  2. använder bokmärken men dricker sällan när jag läser

    SvaraRadera
  3. Min kommentar kan vara identisk med Hanneles.
    Ett sånt där bokstöd är nog inte dumt att ha!

    SvaraRadera
  4. Vilket fint bokstöd du har! Bokläsning går utmärkt att kombinera med en kopp te, eller kaffe. :)

    SvaraRadera
  5. Ja bokstöd har jag också men de är i tyg och inte så smidiga tycker jag.

    SvaraRadera