tisdag 12 mars 2024

Tisdagstrion vecka 11: Böcker med titlar som börjar på M

 

Den här veckan har börjat nästan oförskämt bra och jag hoppas nu att den fortsätter likadant. I och med att jag nu sover på nätterna så känns tillvaron mycket ljusare och jag är piggare än på länge. Tisdagar på bloggen börjar med Tisdagstrion, som anordnas av Ugglan och boken. Temat den här veckan där det finns mer info om boken)

BÖCKER MED TITLAR SOM BÖRJAR PÅ M

Mina förslag (titeln är länkad till recensionen där det finns mer info om boken)

Målarens musa av Lisa Strømme
Minns deras namn av Simon Stranger
Möt mig i paradiset av Heine Bakkeid

10 kommentarer:

  1. idel okända böcker. hoppas din vecka fortsätter fint!

    SvaraRadera
  2. Minns deras namn verkar intressant.

    SvaraRadera
  3. Okända böcker för mig. Tack för tipsen.

    SvaraRadera
  4. Dessa kände jag inte till.

    SvaraRadera
  5. Minns deras namn började jag läsa men kom av mig. De andra två var nya för mig! Tack för tips! /bokologen

    SvaraRadera
  6. Strangers bok står oläst i hyllan. Bakkeids bok har jag läst, men gillade inte alls, trots att det är norsk krim

    SvaraRadera
  7. Minns deras namn har jag tänkt läsa - tror det finns en del till nu.

    SvaraRadera
  8. Tack för tipsen, tre olästa böcker för mig.

    SvaraRadera