torsdag 21 mars 2024

Helgfrågan vecka 12: Påskläsutmaning

 

Idag har jag haft mina Golden Girls hos mig på morgon och vid lunch och det räddade halva dan och ännu bättre blev den när planerad personal till kvällen också var bra folk. Nu är det i alla fall dags att svara på
Mias Helgfråga
som lyder

               Påskläsutmaningen börjar nästa vecka. Ska du vara med?

Nej, tyvärr. Jag har fullt upp just nu med att försöka komma ikapp med läsandet igen och det tar tid eftersom jag ännu inte har kommit igång ordentligt med läshastigheten plus att det inte finns så många tillfällen att läsa under mina inrutad dagar. Så i år avstår jag nog alla utmaningar för att inte sätta press på mig själv mer än vad det är just nu.


2 kommentarer:

  1. Du kanske får en del läst i påsk ändå

    SvaraRadera
  2. Man behöver inte ha bråttom att läsa, huvudsaken man läser och tycker det är roligt, och sätten att inspirera sig själv och andra kan vara många.

    SvaraRadera