torsdag 25 april 2024

Hett i hyllan vecka 17 #454

 

Veckans skönaste dag är här, dvs torsdag med tillhörande spa-dag, men först en avslappnande förmiddag som börjar med Monikas Hett i hyllan där vi bloggare visar upp våra hyllvärmare. Jag plockad fram en bok ur prio 2-högen


Som natten (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken) av David Äremalm









Den här fick jag som spontanutskick 2021 ochu eftersom det var just ett spontanutskick så förpassads den till prio 2 men id närmare eftertanke blir det nog prio 3 eller t o m 4 på den. Alltså lär det dröja rätt så länge innan jag läser deb

2 kommentarer:

  1. Känner igen namnet på författaren, men har inte läst något av honom.

    SvaraRadera
  2. David Ärlemalm känner jag inte alls till, men när jag googlar ser jag att hans böcker har fått ganska fint mottagande.

    SvaraRadera