onsdag 17 april 2024

Omslagsonsdag vecka 16: Drömsemester

 

Det är onsdag redan och början av veckan har bara försvunnit utan att jag hunnit med speciellt mycket. Telefonen har ringt i ett  och listan med bokade tider blir bara längre och längre. När det blev som värst så började jag i mitt huvud planera lite för semester och drömde bort mig ett tag till Vart jag skulle vilja åka. Temat den här veckan blir alltså

DRÖMSEMESTER
(ort, land)

Vill du vara med och visa upp dina omslag? Gör då ett inlägg på din blogg och lägg en länk i kommentarerna här så andra också kan hitta den!

Mina förslag









1 kommentar:

  1. Jag ser att du har med Australien. Jag är nog alltför rädd för alla supergiftiga spindlar och ormar som finns där.

    https://skrivrobert.blogspot.com/2024/04/omslagsonsdag-v-16-dromsemester.html

    SvaraRadera