tisdag 29 september 2015

Just nu

Just nu går det faktiskt fruktansvärt bra med läsandet och jag ligger t o m lite före i planeringen. Bevakaren blev jag klar med och eftersom jag ännu inte hunnit med någon hyllvärmare den här månaden så läser jag nu Mitt liv som förrädare av Zarah Ghahramani. Det är en ganska tunn och lättläst bok så jag hinner ta igen mig lite innan jag kastar mig på Jag är Pilgrimen av Terry Hayes. Och Jag är Pilgrimen är allt annat än tunn, den är på ca 800 sidor och eftersom jag än så länge inte vet hur den är skriven så är det lite nervigt att veta att det snart är dags! Jag får bara hoppas att den är väldigt bra och lättläst!


2 kommentarer:

  1. Ser fram emot din recension av tegelstenen :)

    SvaraRadera
  2. Så bra att du snart ska sätta tänderna i pilgrimen, jag är så nyfiken på vad du tycker :)

    SvaraRadera