fredag 16 april 2021

Helgläsning vecka 15

 Det blir en lugn helg igen. På lördagen är det tänkt att vi ska så lite tomater och palettblad och plantera om sånt som redan kommit upp. Och den här helgen ska jag verkligen försöka satsa på både läsning och recensioner, jag börjar nämligen se ljuset i slutet av tunneln - högarna av lästa men orecenserade böcker har minskat ganska ordentligt och får jag bort lite till så kan jag äntligen rensa lite på skrivbordet så lillkatten har mindre att riva sönder just nu är nämligen de flesta papper jag har på skrivbordet rätt så naggade och sönderrivna i kanterna efter att Remus lekt dokumentförstörare på morgnarna. Med lite tur blir det alltså ordentligt med tid för både läsning och recensioner.

Det jag tänkt läsa den här helgen är

Ghettokungen av Sammy Jeridi






En förlorad kärlek av Alyson Richman











Skulle jag sen hinna i alla fall börja på en till så vore det bra, men lika bra att inte planera för det innan man vet säkert hur helgen blir.

Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar