måndag 12 april 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 14

Vecka 14 blev inte som den var planerad heller. Skillnaden var att den här gången var det inte något negativt som satte krokben för planeringen utan tvärtom, det hände så mycket positivt att jag blev helt överväldigad. Efter månader av negativitet var det riktigt omtumlande att så mycket positivt hände så jag var inte alls förberedd och fick svårt att koncentrera mig på läsning och recensioner. Nåja, jag tänkte att det blir nog bättre till helgen, men icke, helgen blev inte heller som det var tänkt, egentiden jag skulle få och hade behövt på lördagen bara försvann och på söndagen satt jag istället och bevakade en realtidsauktion på nätet (där vi vann två budgivningar). Nu får vi hoppas att planeringen för vecka 15 håller bättre.


Det jag ändå hann med under förra veckan var  var

Jag läste ut 0 böcker

-----------

Jag publicerade 1 recension

Unorthodox av Deborah Feldman

---------------

Det fanns 4 rec.ex i brevlådan

Agent Sonya av Ben Macintyre

Järnmärkt av Helén Wigh

Upprättelsen av Yrsa Sigurdardottir

Gäld till djävulen av Lisa Hågensen

------------------

Jag köpte 6 böcker

Mordet på Orientexpressen av Agatha Christie

Och så var de bara en av Agatha Christie

Huset på udden av Agatha Christie

Fem små grisar av Agatha Christie

Aktie och fondhandboken av Björn Wilke


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar