söndag 18 april 2021

Läsplanering vecka 16

Vecka 16 ser ut att bli en relativt bra vecka, än så länge i alla fall. Inga provtagningar, inga läkarbesök, det enda jag har framför mig är att bråket med begravningsbyrån fortsätter. Jag bör alltså få gott om tid för läsning och recensioner vilket jag verkligen behöver just nu. Det är inte så fasligt stora högar med lästa men icke recenserade böcker på skrivbordet längre och förhoppningsvis kan jag recensera mig igenom de som finns under kommande vecka. Läsningen måste jag också koncentrera mig ordentligt på nu när det ändå finns både tid och ork att lägga på det

Det jag tänkt läsa den här veckan är

Ghettokungen av Sammy Jeridi

Läser just nu





En förlorad kärlek av Alyson Richman






Profetens sista död av Håkan Östlundh







När bergen sjunger av Nguyen Phan Que Mai






Vad ska du läsa under vecka 16?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar