måndag 19 april 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 15

 Nu börjar det sakta röra på sig när det gäller läsning och recensioner. Läslust, ork och tid finns det gott om och jag har inte så mycket annat på schemat just nu så jag kan lägga en hel del krut på läsningen och recensionerna. Speciellt när det gäller recensionerna ser det lovande ut just nu, högen med lästa men orecenserade böcker minskar stadigt så snart är jag nog ikapp. Läsningen får jag ta itu med ordentligt så jag kommer ikapp där också.



Det jag hann med under vecka 15  var

Jag läste ut 2 böcker

Amerikansk jord av Jeanine Cummins

Ö i dimma: Om Utö, pesten och coronan av Jon kahn

-------------

Jag publicerade 2 recensioner

Hatten av Mats Samuelsson

Den sovande nymfen av Ilaria Tuti

------------

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Tracy bortrövad av Marianne Almesåker

Ett oemotståndligt liv av Birgitta Bergin

Som natten av David Ärlemalm

--------------

Jag köpte 0 böcker




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar