fredag 28 augusti 2015

Läser just nu

Jag har alltid två böcker igång samtidigt, en bok som jag läser på dagarna i kköket, och en bok som jag läser några sidor av varje kväll innan jag somnar. Men just nu har jag faktiskt fler böcker än vanligt på gång samtidigt

I köket




Hur barnen tog makten av David Eberhard
Egentligen borde jag läsa rec.ex, men kände att jag behövde läsa något annat mellan nu när jag har några dagar på mig innan nästa rec.dag.















Tillfälligheter av Anita Hammarstedt
Ett rec.ex som jag faktiskt börjat på men la åt sidan när det kom en bok med ett tidigare rec.datum. Ska jag fortsätta med direkt när jag läst klart Eberhards bok
















Barnmorskan av Katja Kettu
Hade börjat och kommit en bit in när det började välla in böcker och då la jag den här åt sidan så jag kan fortsätta senare.













I sovrummet






Tre sekunder av Roslund & Hellström






2 kommentarer:

  1. Ja jösse vad böcker det kom helt plötsligt.Kan man läsa två samtidigt.

    SvaraRadera
  2. Jag klarar inte det där med att läsa mer än en bok åt gången.. Då blir jag helt snurrig ;-)

    SvaraRadera