måndag 10 augusti 2015

Veckoplanering vecka 33

Det verkar som att det är fullt upp vissa söndagar så jag inte hinner med att göra veckoplaneringen. Så vissa gånger kommer jag att göra planeringen först på måndagen.

Förra veckan gick faktiskt relativt bra och trots att jag bara hann med två av de fyra planerade böckerna. Men det berodde till stor del på att jag fick ett rec.ex som fick gå före så trots allt så läste jag tre böcker även om inte alla var inplanerade i förväg.

Ska bli intressant att se hur det går den här veckan för jag vet att det nu borde komma ett par rec.ex igen.
Det jag planerar att läsa är







De kallade mig Ise av Madeleine Krell (Har jag redan börjat på)












Barnmorskan av Katja Kettu











Riddarfalken från Malta av Dashiell Hammett











Tordyveln flyger i skymningen av Maria Gripe
















1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag vill gärna veta mer om din kreativa process, så du har blivit utmanad!

    http://bokstaden.se/2015/august/blog-tour-award.html#comments

    SvaraRadera