söndag 5 juni 2016

Veckoplanering vecka 23

Kommentaren till förra planeringen är nja...jag läste en av böckerna jag lanerat för och började på en  till men resten av tiden gick åt till att läsa andra böcker. Det positiva är väl att jag faktiskt läste fler böcker rent antalsmässigt än vad jag hade planerat för. Nu är det då dags att planera för vecka 23 och med tanke på hur planeringen för förra veckan gick så får jag nog vara försiktig med vad jag hoppas på att hinna läsa.





Det som står näst i tur är





Bambi av Mons Kallentoft & Markus Lutteman
(Har jag redan börjat på)














Förbannelsen: En berättelse om gud och satan, trolltro och magi av Birgitta Stillman













Blodssystrarna av Michael Mortimer









Mer än så vågar jag nog inte planera för.


Vad har du tänkt läsa i veckan?















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar