tisdag 13 februari 2018

Att göra vecka 7



Den här listan borde jag ha gjort redan i förrgår eller igår men jag glömde bort den helt, så det får bli idag istället. Det gick ju inget vidare med den här listan förra veckan så allt från den listan går vidare till den här veckan. Det som ska göras är alltså


1. Bokbloggslänklista: Fixa plats åt den på bloggen och lägga dit länkar. Jag hade en sådan tidigare men se fick den inte plats längre och fick kasseras. Jag tänkte då att jag ska ta itu med den senare och sen har det inte blivit av. Men nu så...
2. Andra länkar: Fixa plats och lägga in andra länkar
3. Fotografera färdigt en del prylar som ska upp på t ex bloggen och på en del andra konton på sociala medier
4. Göra lista på förlag


Det tillkom en punkt, annars är listan samma som förra veckan och nu får jag se till att kunna stryka bort i alla fall en punkt ur listan till nästa vecka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar