lördag 3 februari 2018

Veckans bokmärke vecka 5



Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

Jag blir lika glad varje gång det dyker upp ett rec.ex där det är ett bokmärke med för de (även om det är rena reklambokmärken ibland) blir lite speciella på det sättet.  Ett som jag fick i början på de här året är ett bokmärke med ett citat som kom i paketet med Artemis av Andy Weir. Passande nog kom den från Bookmark förlag! Den åkte direkt ner i bokmärkeslådan!


Somewhere, something incredible is waiting to be known
Carl Sagan



4 kommentarer:

  1. Älskar det bokmärket! Blev så glad av att få det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev också jätteglad när den kom!

      Radera
  2. Vilket bra citat! Det hamnar i min Bullet Journal i mars. :)

    SvaraRadera