söndag 25 februari 2018

Veckoplanering vecka 09

Kommande vecka ser ut att bli en bra vecka läsmässigt. Jag har lite pappersarbete kvar att göra, men så fort jag fått ihop alla blanketter med bilagor och skickat iväg dem så kan jag slappna av och bara ägna mig åt läsningen.

Den enda dag som jag har helt fullt och då jag vet att jag inte kommer att hinna läsa något överhuvudtaget är lördagen för då ska vi på dop.
Så det är alltså 1-2 dagar som jag gör annat, resten av veckan kan jag ägna mig åt läsning

Det jag har tänkt läsa under vecka 9 är





Snö av Jakob Mjöbring













Hjärtat fullt utav dig av Aliya Dahlgren












Is av Jakob Mjöbring













Sen hoppas jag såklart att jag ska hinna med något till men för säkerhets skull så planerar jag inte för det utan det får bli som det blir...




Vad ska du läsa under kommande vecka?


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar