söndag 18 februari 2018

Veckoplanering vecka 08

Under kommande vecka har jag lite annat än läsning att hålla på med också. Visserligen är det bara lite blanketter att fylla och skicka in, men jag vet att just de här administrativa sysslorna kommer att trigga fram en hel del minnen och funderingar och jag vet att då finns risk för att jag inte kan koncentrera mig på läsningen. I sådana fall får jag nog bara ta en paus och sätta mig och måla istället så jag inte börjar må alldeles för dåligt. Jag får nog bara hålla i minnet att får jag det här gjort nu så är allt klart och jag kan arkivera handlingarna och inte behöva tänka på det mer...någonsin....

Men jag kommer nog att hinna läsa lite i alla fall och då har jag tänkt mig att läsa







Svart skugga av Ida Axelsson
Läser jag just nu











Bränd himmel av Gilly MacMillan













Silverdolken av Katherine Kerr




















1 kommentar: