tisdag 20 februari 2018

Top Ten Tuesday vecka 8: Böcker jag inte längre är intresserad av att läsa

Numera gör jag Top Ten Tuesday bara någon gång då och då när temat funkar för mig och idag är ett sånt tillfälle. Temat idag är böcker jag inte längre är intresserad av att läsa.

Books I’ve Decided I’m No Longer Interested In Reading

---------------------

Jag har kommit underfund med att jag har massor med böcker som jag verkligen ville läsa när jag skaffade dem men som jag inte längre är intresserad av.

1. Kafka på stranden av Haruki Murakami
2. Analfabeten av Jonas Jonasson
3. Dreamland av Kevin Baker
4. Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson
5. Det är människor det handlar om av Jerzy Einhorn
6. Hemlängtan av Michelle Magorian
7. Den högsta kasten av Carina Rydberg
8. Fula fiskar av Jennifer Crusie
9. Min mosters migrän (eller hur jag blev kvinna) av Hanne-Vibeke Holst
10. Leontines längtan av Christina Herrström

2 kommentarer:

  1. Ja, så skulle man göra, lättare att rensa då.

    SvaraRadera
  2. Känner detsamma med en del böcker, just nu framförallt The 5th Wave, såg filmen och gillar verkligen uppbyggnaden av hela historien och vad det innebär men aaah den har stått så länge orörd i hyllan att jag börjar betvivla på att jag någonsin kommer läsa den!

    SvaraRadera