fredag 12 juli 2019

Helgläsning vecka 28

Vi har ingenting speciellt inplanerat för den här helgen, men det brukar ju ändå sluta med att vi får för oss att åka iväg på loppis eller auktion någon av dagarna så det bör jag nog ha med i beräkningen. Jag har haft ett par riktigt sega läsdagar under veckan så nu är det dags att försöka få upp farten. Jag planerar alltså för en hel hög med böcker men räknar inte med att hinna läsa alla utan högen är mer som inspiration så jag hela tiden ska längta efter nästa bok. Sen är det så att en av böckerna, tegelstenen, är ett pågående projekt hela tiden men jag måste läsa annat emellanåt när jag behöver en paus från den boken.

Det jag tänkt läsa under helgen är



Azur av Amanda Tartt













Jordens arvingar av Ildefonso Falcones











Verkanseld av Louise Boije af Gennäs













Sommaren hon aldrig glömde av Nikola Scott










Vad ska du läsa den här helgen?


1 kommentar: