måndag 1 juli 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 26

Vecka 26 blev en helgalen vecka, jag hade så mycket att göra hela veckan att min läsning faktiskt blev lidande. Under veckan gick vi igenom loppislådor, rensade i garderober och skåp och plockade ihop sådant som vi skulle  sälja på loppisen på söndag. Utöver det så rensade maken i garaget och vedboden och körde otaliga vändor till återvinningscentralen. Vi hade tänkt gå på auktion i onsdags men det orkade vi inte efter att ha "jobbat" hela dagen, så det var också annat än läsning som vi fick stryka från planerna. På söndag var det då dags och vi var alltså hela dagen där. Väl hemkomna var vi båda så slut att det var bara att äta och sen däcka i soffan för att några timmar senare flytta över till sängen. Vecka 26 var alltså jobbig på sitt sätt och det blev inte mycket läst eller bloggat men kul hade vi, och det är väl det som är det viktiga

Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 26 var

Jag läste ut 2 böcker

Toktanten av Birgitta Bergin
Pirata av Patrick Hasburgh

Jag publicerade 3 recensioner

Staden  - Camilla Sten
Nådastolen - Elizabeth Winthrop
Flickorna som sprang - Simon Häggström

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Det man inte anar av Stefan Åberg
Blott en begravning av Ewa Klingberg
Nu stormar det i dalens famn av Ewa Klingberg

Jag köpte 0 böcker

En delorsak till att läsningen inte gick så bra är också att jag började läsa en rejäl tegelsten och en sådan läser man inte ut på bara ett par dagar. Med tanke på omständigheterna så är jag faktiskt relativt nöjd med vad jag hann med under veckan. Nu blir det ju lite lugnare på hemmafronten så då kommer jag nog också att läsa mer.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar