fredag 19 juli 2019

Helgläsning vecka 29

Den här helgen bli definitivt en lugn helg. Även om jag är enormt sugen på att åka iväg på loppis eller auktion så hoppar jag nog över det den här helgen och koncentrerar mig istället på vila och sömn. Låter kanske lite tråkigt men det känns som att det är det bästa för mig just nu. Läsningen faller som tur är, inte in under "aktivitet" för mig utan den är avkoppling så läsning blir det nog under helgen och så tänkte jag faktiskt att det kan bli skönt att bara slötitta på tv om det kommer något trevligt program.



Det jag tänkt läsa den här helgen är


Jordens arvingar av Ildefonso Falcones
Äntligen börjar jag närma mig slutet så snart är den utläst, men än så länge får den hänga med










Den bästa mamman av Aimee Molloy













Det man inte anar av Stefan Åberg










Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar