måndag 29 juli 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 30


Vecka 31 höll jag mig hemma hela veckan och fortsatte att vila upp mig. Jag var lite sugen på att åka på en auktion som hölls i närheten men som tur var så var det så varmt den dagen att det kändes säkrare att stanna hemma. Helgen stannade vi också hemma och då blev det mer läsning än på länge.Nu börjar jag alltså äntligen känna mig lite piggare och det är ju perfekt med tanke på att det nu ska bli lite svalare så då kanske jag får lite mer gjort än vad det blivit de senaste månaderna.







Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 31 var

Jag läste ut 2 böcker

Det man inte anar av Stefan Åberg
Jordens arvingar av Ildefonso Falcones

Jag publicerade 3 recensioner

Ett frågetecken är ett halvt hjärta - Sofia Lundberg
Verkanseld - Louise Boije af Gennäs
Azur - Amanda Tartt

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Hemma hos andra av Gabriella Ahlström
Blommor över helvetet av Ilaria Tuti

Jag köpte 0 böcker

Läshögen har nu minskat lite till och recensionerna är jag nästan i kapp med så jag är faktiskt väldigt nöjd med veckan som gått. Nu gäller det bara att hålla ångan uppe och fortsätta på samma sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar