söndag 28 juli 2019

Läsplanering vecka 31

Vecka 31 ska visst bli lite svalare och det passar mig alldeles utmärkt. Nu är det nämligen dags att vi kanske gör några utflykter, om inte annat så att jag följer på någon shoppingrunda. Men den här gången får jag helt enkelt se till att det inte blir för mycket och så måste jag också se till att fortfarande vila mycket så jag inte kör slut på mig själv igen. Läsning är ju avkoppling för mig så det bör inte vra några problem med att orka och/eller hinna. Vi har inga planerade aktiviteter för den här veckan utan vi tar det som det kommer och så får vi se vad jag ska hänga med på. Oavsett vad det blir så får jag nog räkna bort i alla fall en dag från läsningen, men det blir ju rejält med tid ändå för böckerna.

Det jag tänkt läsa under vecka 31 är




En stjärna som faller av Elisabeth Andersson










Station K av Peter Stjernström













Falken från Sparta av Conn Iggulden













Blommor över helvetet av Ilaria Tuti











Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?


1 kommentar:

  1. Oj, det är en del böcker. Själv håller jag på med en riktig tegelsten.

    SvaraRadera