fredag 26 juli 2019

Helgläsning vecka 30

Den här helgen kommer vi definitivt inte att åka ut på något roligt utan hålla oss hemma. Enligt väderprognosen ska ju värmen hålla i sig hela helgen och då måste jag hålla mig inne där vi ändå, tack vare AC och markiser, har det relativt svalt. Det borde ju betyda att det blir mycket läst, men jag vet ju också hur orkeslös man blir av värme så en del tid kommer nog gå åt till att ligga i soffan i närheten av AC:n och bara slötitta på tv. Jag räknar såklart med att ändå orka sitta uppe och läsa, men tar det lugnt med planeringen för säkerhets skull. Hinner jag läsa (eller ens börja på den andra) så är det bra och hinner jag läsa ut båda så är det bara att börja på en till som inte är med på planeringen. De två som är med i helgplaneringen är ju båda lättlästa så förhoppningsvis går det bra ändå med läsningen

Det jag tänkt läsa den här helgen är



Papa av Jesper Stein
Läser jag just nu och jag får nog läsa lite långsamt eftersom det inkommit önskemål om smakbit från den på söndag.










En stjärna som faller av Elisabeth Andersson










Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar