söndag 13 april 2014

En smakebit på søndag

Jag tycker jag var så duktig som fick en hel massa gjort igår, så idag tänkte jag bara vila och läsa. Men vilodagen måste jag ju börja med att delta i En smakebit på søndag som Flukten fra virkeligheten håller.

Min smakbit kommer från sid 235 i Falska kvinnor av Rebecca Chance










Amber nickade tacksamt "Min agent ville att jag skulle åka till Dubai", erkände hon. "Med några andra tjejer. En vecka. För att festa med några män. Han sa att det skulle bli kul, men en av tjejerna berättade saker för mig...jag blev rädd...jag ville inte. Det var då jag tog för många tabletter."


8 kommentarer:

  1. Omslaget ser ut som om det är en chick-lit men smakbiten var rätt obehaglig...

    SvaraRadera
  2. Det låter som att det kan bli en intressant historia. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  3. Tack för smakbiten!

    SvaraRadera
  4. Rebecca Chance er en forfatter jeg ikke har lest, men det virker som en spennende historie. Takk for smakebiten :)

    SvaraRadera
  5. En okänd författare för mig, men boken låter väldigt spännande. Tack för smakebiten!

    SvaraRadera
  6. Åh, endelig flere som leser Rebecca Chance :) Jeg elsker bøkene hennes og skjønner ikke hvorfor de ikke er kommet på norsk enda. Jeg leste "Falska kvinnor" på engelsk i forrige måned og syns den var en av de beste hun har skrevet. Har du lest flere bøker av denne forfatteren? God påske, hilsen Anette :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du också gillar hennes böcker! Jag läste Svarta Änglar förra året och älskade den.

      Radera