onsdag 9 april 2014

Omslagsonsdag #39 - Översta hyllan

Dags för Bokpotatens Omslagsonsdag där temat den här veckan är översta hyllan. Vilken översta hylla ska jag välja då? Resultatet blev i alla fall att jag tog vardagsrumsbokhyllan, men inte riktigt den absolut översta hyllan, för där finns bara tråkiga gamla böcker. Så jag valde den översta hyllan som jag når upp till och plockade sen en del omslag därifrån.


 

 




 

 










Självklart gillar jag ju Mehmet Murat Somers tre omslag jättemycket, men favoriten den här gången blir ändå Storm över högländerna.

Vilken är din favorit?











5 kommentarer:

  1. Den utgåvan av Vilhelm Mobergs böcker vinner nästan alltid :)

    SvaraRadera
  2. Somers omslag är jätteläckra!!

    SvaraRadera
  3. "Storm över högländerna" ser fin ut tycker jag!

    SvaraRadera
  4. Omslagen till Mobergs böcker är en återkommande favorit :)

    SvaraRadera
  5. Åh så fina omslag! Det är för svårt att säga vilket som är finast. :)

    SvaraRadera