onsdag 15 november 2023

Omslagsonsdag v46: Sjukvård

 


Den senaste veckan har varit rätt så bra. Vi har fått hem de bästa i personalen (dvs Hemtjänsten) och har haft riktigt roligt, jag har tagit ännu ett kliv framåt i den personliga utvecklingen (rent fysiskt alltså) så nu börjar jag känna igen mig...
Eftersom det är onsdag så ska vi ju visa upp lite omslag. Vil du också visa upp dina omslag så visa upp dem på din blogg och lägg en länk i kommentarerna så att andra också hittar dit.

Nu frångår jag vintertemat lite och väljer istället


SJUKVÅRD (Ingår allt som har med sjukvård att göra, dvs sjukhus, sjuksköterskor, läkare, mediciin osv osv osv)









3 kommentarer:

  1. Åh så roligt att höra att det går bra för dig! Har ju själv arbetat inom hemtjänsten och vet hur positivt det kan förändra det för någon att få rätt sorts hjälp i livet när det behövs. Du har ju sen verkligen fått fatt på många passande omslag i veckans tema, jag hade det lite svårare att hitta lämpliga, men till slut så! :)
    https://bloggbokhyllan.blogspot.com/2023/11/omslagsonsdag-sjukvard.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hemtjänsten här är guld värda....enda smolket i bägaren är planeringen som inte alltid är så bra, men det ska jag ta itu med näst. Du hade ju hittat rätt så många tycker jag, och väldigt varierande omslag

      Radera
  2. Jag höll ju alldeles på att glömma Omslagsonsdag, men nu är jag med! Omslaget till Christian Unges bok är intressant. Här är mina:
    https://skrivrobert.blogspot.com/2023/11/omslagsonsdag-v-46-sjukvard.html

    SvaraRadera