onsdag 29 november 2023

Omslagsonsdag vecka 48: Vinterkläder


Nu har det blivit ordentligt vinter igen, med kyla och snö så då är det nog också på plats att jag återgår till vinterteman. Just nu är jag så frusen (t o m inomhus) att jag helst skulle vilja ha en onepiece av päls på mig hela tiden för att hålla värmen.Temat den här veckan är

VINTERKLÄDER

Hoppas fler vill vara med och visa upp omslag. Visa i såna fall på din egen blogg och lämna en länk här i kommentarerna, så vi andra också kan komma in och titta på vad du hittat för omslag.







3 kommentarer:

  1. Så många fina passande omslag!

    SvaraRadera
  2. Oj vad många du har hittat. Jag tyckte att det var jättesvårt idag.
    https://skrivrobert.blogspot.com/2023/11/omslagsonsdag-vecka-48-vinterklader.html

    SvaraRadera
  3. Du har lyckats väldigt bra att hitta passande omslag. Tyckte detta var rysligt svårt tema... men så kom jag på ett sätt!: https://bloggbokhyllan.blogspot.com/2023/11/sticka-vinterklader.html

    SvaraRadera