fredag 1 mars 2013

Månadssammanfattning Februari 2013

Månadssammanfattning Februari 2013

Nu börjar det märkas att jag inte längre behöver lägga ner tid på föreningen utan det har blivit mer tid som jag kan lägga på annat, t ex läsning. Och jag kan läsa mer koncentrerat när jag inte längre känner av tidspressen.

Februari

Antal lästa böcker:  15
Antal sidor: 6258
Antal pocket: 10
Antal inbundna: 5
Antal köpta böcker: 26

Dom lästa böckerna var

Lyckan är en sällsam fågel
Hungerelden
Utvandrarna
När änglar faller
Invandrarna
Nybyggarna
Sista brevet till Sverige
Jag är Zlatan Ibrahimovic
En bra dag att dö
Den som gräver en grav
Vad dagen är natten skyldig
Tystnaden
Dolda djup
Broken English
Tvillingarna Thornthwaites testamente


Att det blev så många böcker köpta har ju sin förklaring i att bokrean startade nu i februari och att jag gav mig själv tillåtelse att slå mig lös på rean. Som tur var (eller otur, beroende på hur man ser på det hela) så hittade jag faktiskt en hel del, som jag ville ha, på rean också.
Februari blev i alla fall en bra läsmånad och jag är nog ganska nöjd med blandningen som jag lyckats få till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar