torsdag 7 mars 2013

Tematrio - Bokrean

Tänkte  delta i Tematrio hos Lyran för första gången. Hon frågar

Berätta om tre böcker ni fyndade på årets bokrea! 

Jag får välja ut några eftersom jag faktiskt hittat en hel del på rean. Jag fick tag på böcker till de serier jag just nu läst/läser

1. Pythians anvisningar av Eriksson & Axlander Sundquist - sista delen i trilogin om Victoria Bergmans svaghet

2. Silvrets rike av Conn Iggulden - fjärde delen i Igguldens Erövrarserie om Djingis & Kublai Khan

3. Nirvanaprojektet av Stefan Tegenfalk - del 2 i Tegenfalks trilogi med Walter Gröhn och Jonna de Brugge. Köpte faktiskt också del 3, Den felande länken, på rean.

Nu blev det fler än tre, men dom två sista kan nog räknas som en eftersom dom ingår i samma trilogi.






4 kommentarer:

  1. Tegenfalk är en av mina favorit författare!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har hamnat på min favoritlista också.

      Radera
  2. Tegnfalk har jag fortfarande inte läst, men jag köpte del tre på rean :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har du nog något att se fram emot.

      Radera