fredag 27 november 2015

Helgläsning

Fredagen har kommit alldeles för snabbt, jag skulle ha behövt ett par vardagar till för att hinna med allt som skulle göras den här veckan. Alltså får jag fixa en del under helgen vilket stjäl en massa värdefull lästid, men det får jag stå ut med.

Det jag tänkt att läsa den här helgen är



Tillbaka till Hope River av Patricia Harman
Och den har jag faktiskt redan börjat på










Efter den är det dags att börja på





Käraste Herman: Rasbiologen Herman Lundborgs gåta av Maja Hagerman







Och mer tror jag inte att jag kommer att hinna med under helgen

Vad ska du läsa i helgen?










4 kommentarer:

  1. Små svarta lögner av Sharon Bolton läser jag. Käraste Herman väntar i läsplattan :)

    SvaraRadera
  2. Käraste Herman var väldigt intressant och obehaglig läsning.

    SvaraRadera
  3. Jag kommer förhoppningsvis börja på Sharon Boltons Små svarta lögner, har verkligen sett fram emot den boken.

    SvaraRadera
  4. Tillbaka till Hope River har jag sneglat på ett par gånger men aldrig köpt hem är den bra?

    Jag ska fortsätta och förhoppningsvis läsa ut sista delen i Gregor från Ovanjord samt gå till bibblan och låna hem lite julböcker :D

    SvaraRadera