fredag 8 september 2017

Helgläsning vecka 36

Den här fredagen har det inte blivit mycket gjort och det beror inte på sjukdom, trötthet eller tidsbrist. I förmiddags åkte min man till veterinären med en av våra illerflickor och kom tyvärr hem med en tom bur. Det visade sig att hon fått en mycket ovanlig tumör i örongången och den hade spridit sig så att det fanns ingenting annat att göra än att låta henne somna in på en gång. Så det har lagt lite sordin på stämningen här hemma och vi har inte haft lust med nästan nånting, jag har inte ens haft lust att läsa.

Men lite måste jag försöka få gjort och då passar det bra med att planera för helgens läsning. Eftersom helgen började som den gjorde så tänker jag vara lite försiktig i min panering, allt hänger ju på att läslusten dyker upp igen. Det här blir en helg då det får bli som det blir med både läsandet och bloggandet


I helgen har jag tänkt mig att läsa








Den osynlige väktaren av Dolores Redondo
Har jag börjat på redan












Stora stygga vargen av Nele Neuhaus






Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar