måndag 4 september 2017

Sammanfattning vecka 35

Vecka 35 gick lite halvbra. Största delen av veckan gick det ganska bra men när helgen kom så var det totalkört eftersom jag blev förkyld. Jag hade tänkt mig att hinna skriva lite recensioner och att läsa ganska mycket, men lördag mrgon vaknade jag med ont i bihålorna och den dagen fick jag i princip ingenting gjort. Söndag morgon sved det i halsen så då var den dagen förstörd också.Nu hoppas jag på att förkylningen ger med sig så jag kan komma ikapp igen.



Det jag hann med att läsa var 4 böcker

Kärlek-Rädsla 1-0 av Johanna Hildebrand (recension den här veckan)
Jungfruns älskare av Philippa Gregory (recension den här veckan)
De 7 nycklarna av Åsa Schwarz (recension den här veckan)
Inga fler mord! av Maria Lang (recension den här veckan)

Jag hann bara skriva 3 recensioner och det är jag lite besviken på, men å andra sidan så hade jag ju tänkt att skriva några till under helgen men förkylningen kom i vägen. De jag skrev var

Hallahem: Striden i skogen av Susanne Trydal & Daniel Åhlin
Det växte ett träd i Brooklyn, del 2 - Betty Smith
Jag följer dig - Dan Nilsson


Och så landade några bokpaket i brevlådan

Tjockdrottningen av Moa Herngren
I det sista regnet av Janesh Vaidya
Den osynlige väktaren av Dolores Redondo
Krigets vindar över Cavendon Hall av Barbara Bradford Taylor
Den goda dottern av Karin Slaughter
Kvinnorna på slottet av Jessica Shattuck










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar